- Zakup Pakietu Zabiegów
a. Zakup pakietu zabiegów w salonie Hamak SPA Chill&Beauty oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu.
b. Ceny pakietów zabiegów są ustalane indywidualnie dla każdego klienta i mogą różnić się w zależności od rodzaju wybranego pakietu oraz dostępnych promocji. - Rezerwacja i Realizacja Pakietu Zabiegów
a. W celu skorzystania z pakietu zabiegów, klient zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji wizyty.
b. Rezerwacje można dokonać telefonicznie, mailowo lub osobiście w salonie.
c. W przypadku nieodwołania wizyty z wyprzedzeniem co najmniej 24 godziny przed umówionym terminem, salon zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za nieodwołaną wizytę. Taką wizytę salon traktuje jako wykorzystaną z pakietu zabiegów. - Rezygnacja z Pakietu Zabiegów
a. W przypadku rezygnacji z pakietu zabiegów po rozpoczęciu jego realizacji, klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za już wykonane zabiegi, zgodnie z cenami standardowymi (tj. cenami obowiązującymi w danym momencie za pojedynczy zabieg).
b. Zwrot środków następuje w wysokości różnicy pomiędzy zapłaconą kwotą za pakiet zabiegów a ceną standardową za wykonane zabiegi. - Zmiana Terminów i Usług w Pakiecie Zabiegów
a. Zmiana terminu realizacji pakietu zabiegów może zostać dokonana wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą salonu.
b. Zmiana zakresu usług w pakiecie zabiegów może wiązać się z dopłatą lub zwrotem środków, zależnie od wartości zmodyfikowanego pakietu. - Ważność Pakietów Zabiegów
a. Pakiety zabiegów są ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu, chyba że indywidualne ustalenia z klientem przewidują inny termin.
b. Po upływie terminu ważności pakietu zabiegów, niewykorzystane usługi przepadają, a salon nie dokonuje zwrotów ani rekompensat za niewykorzystane zabiegi. - Płatności
a. Płatność za pakiet zabiegów dokonywana jest przed jego rozpoczęciem.
b. Salon akceptuje płatności gotówką, kartą płatniczą oraz przelewem bankowym. - Zwroty i Reklamacje
a. Wszelkie reklamacje dotyczące usług wykonywanych w ramach pakietów zabiegów należy zgłaszać bezpośrednio do obsługi salonu.
b. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
c. Reklamacje oraz wnioski o zwrot środków mogą być składane także drogą mailową na adres: kontakt@hamakspa.pl.
d. Zwroty środków mogą być realizowane wyłącznie zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym regulaminie. - Postanowienia Końcowe
a. Salon Hamak SPA Chill&Beauty zastrzega sobie prawo do zmiany cen pakietów zabiegów oraz warunków niniejszego regulaminu.
b. Wszelkie reklamacje oraz zwroty należy zgłaszać zgodnie z powyższymi postanowieniami.