Regulamin pakietów zabiegów

  1. Zakup Pakietu Zabiegów
    a. Zakup pakietu zabiegów w salonie Hamak SPA Chill&Beauty oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu.
    b. Ceny pakietów zabiegów są ustalane indywidualnie dla każdego klienta i mogą różnić się w zależności od rodzaju wybranego pakietu oraz dostępnych promocji.
  2. Rezerwacja i Realizacja Pakietu Zabiegów
    a. W celu skorzystania z pakietu zabiegów, klient zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji wizyty.
    b. Rezerwacje można dokonać telefonicznie, mailowo lub osobiście w salonie.
    c. W przypadku nieodwołania wizyty z wyprzedzeniem co najmniej 24 godziny przed umówionym terminem, salon zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za nieodwołaną wizytę. Taką wizytę salon traktuje jako wykorzystaną z pakietu zabiegów.
  3. Rezygnacja z Pakietu Zabiegów
    a. W przypadku rezygnacji z pakietu zabiegów po rozpoczęciu jego realizacji, klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za już wykonane zabiegi, zgodnie z cenami standardowymi (tj. cenami obowiązującymi w danym momencie za pojedynczy zabieg).
    b. Zwrot środków następuje w wysokości różnicy pomiędzy zapłaconą kwotą za pakiet zabiegów a ceną standardową za wykonane zabiegi.
  4. Zmiana Terminów i Usług w Pakiecie Zabiegów
    a. Zmiana terminu realizacji pakietu zabiegów może zostać dokonana wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą salonu.
    b. Zmiana zakresu usług w pakiecie zabiegów może wiązać się z dopłatą lub zwrotem środków, zależnie od wartości zmodyfikowanego pakietu.
  5. Ważność Pakietów Zabiegów
    a. Pakiety zabiegów są ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu, chyba że indywidualne ustalenia z klientem przewidują inny termin.
    b. Po upływie terminu ważności pakietu zabiegów, niewykorzystane usługi przepadają, a salon nie dokonuje zwrotów ani rekompensat za niewykorzystane zabiegi.
  6. Płatności
    a. Płatność za pakiet zabiegów dokonywana jest przed jego rozpoczęciem.
    b. Salon akceptuje płatności gotówką, kartą płatniczą oraz przelewem bankowym.
  7. Zwroty i Reklamacje
    a. Wszelkie reklamacje dotyczące usług wykonywanych w ramach pakietów zabiegów należy zgłaszać bezpośrednio do obsługi salonu. 
    b. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
    c. Reklamacje oraz wnioski o zwrot środków mogą być składane także drogą mailową na adres: kontakt@hamakspa.pl.
    d. Zwroty środków mogą być realizowane wyłącznie zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym regulaminie.
  8. Postanowienia Końcowe
    a. Salon Hamak SPA Chill&Beauty zastrzega sobie prawo do zmiany cen pakietów zabiegów oraz warunków niniejszego regulaminu.
    b. Wszelkie reklamacje oraz zwroty należy zgłaszać zgodnie z powyższymi postanowieniami.